skip to main content

IMPLEMENTASI BAURAN PEMASARAN PADA CAFE THE ANGLO SAXON TAVERN JEMBER

*Ahmad Biondi  -  Administrasi Bisnis, Universitas Jember, Jl. Kalimantan Tegalboto No. 37, Krajan Timur, Sumber Sari, Jember, Jawa Timur, Indonesia
Djoko Poernomo  -  Administrasi Bisnis, Universitas Jember, Jl. Kalimantan Tegalboto No. 37, Krajan Timur, Sumber Sari, Jember, Jawa Timur, Indonesia
Hari Karyadi  -  Administrasi Bisnis, Universitas Jember, Jl. Kalimantan Tegalboto No. 37, Krajan Timur, Sumber Sari, Jember, Jawa Timur, Indonesia
Open Access Copyright 2024 The Author

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Citation Format:
Abstract

Marketing strategy is a planning process that takes place continuously within a company to achieve company goals. Each company implements a marketing trategy that is different from other companies, one of which is the 7P marketing mix strategy which includes product, price, place, promotion, people, process, and physical evidence. The marketing strategy implemented by Cafe The Anglo Saxon Tavern is the 7P marketing mix strategy.

Keywords: Marketing Strategy; Marketing Mix

Strategi pemasaran adalah proses perencanaan yang berlangsung terus-menerus dalam sebuah perusahaan untuk mencapai tujuan perusahaan. Setiap perusahaan mengimplementasikan strategi pemasaran yang berbeda dari perusahaan lain, salah satunya adalah bauran pemasaran 7P yang mencakup produk, harga, tempat, promosi, orang, proses,dan bukti fisik. Strategi pemasaran yang dilaksanakan oleh Cafe The Anglo Saxon Tavern adalah strategi pemasaran 7P.

Kata kunci: Strategi Pemasaran; Bauran Pemasaran

Note: This article has supplementary file(s).

Fulltext View|Download |  Research Instrument
Untitled
Subject
Type Research Instrument
  Download (188KB)    Indexing metadata
Keywords: Strategi Pemasaran; Bauran Pemasaran

Article Metrics:

Last update:

No citation recorded.

Last update:

No citation recorded.